PPC Reklama ve vyhledávací síti

Reklama ve vyhledávací síti

Cílem PPC inzerce ve vyhledávací síti, je nabídnout uživateli právě to co hledá, ve chvíli kdy to hledá. Díky tomu jsou tyto kampaně nejefektivnější. Jak tedy pracujeme s tímto reklamním formátem?

Počáteční analýza klíčových slov

V úplném začátku nastavení PPC kampaně nejprve provádíme analýzu klíčových slov. Klíčová slova jsou výrazy, které reální lidé zadávají do vyhledavače na internetu. Těchto výrazů, které lidé používají je spousta. Pro vaše PPC kampaně proto vybíráme jen ty výrazy, které budou relevantní pro vaši firmu nebo eshop. Díky tomu jsme schopni zasáhnout přímo jen ty uživatele, kteří hledají váš produkt nebo službu a jim zobrazujeme vaši reklamu. Vaše reklama se pak zobrazí na prvních pozicích s výsledky vyhledávání s odkazem na váš web

Nastavení kampaně

Po analýze klíčových slov, se vrhneme na nastavení kampaně. Analyzovaná klíčová slova vhodně seskupíme do kampaní a reklamních sestav. Následně vymyslíme vhodné reklamní izeráty a rozšíření reklam.

Spuštění a správa kampaně

Jakmile máme vše nachystané a s vámi odsouhlasené, kampaň spouštímě. Tím ale práce nekončí. O PPC kampaň se vám dále staráme tak, abychom dosáhli stanovené cíle.